Sry dålig uppdratering :((

:(

Dagens fråga till er!!!!!

Vad heter selena's twitter ;)



Demi

HAHA demi har vunnit alla dem biljeterna i en spelhall



HAHA


selena å justin

Jelena är i hawaii tsm så gulligt....

Demi live chat

hela videon på demis llive chat

Missa inte

Missa inre demis live chatt ikväll klockan 1.30 alltså halv 2 hoppas ni inte missar det.
ni måste ha twitter för att ställa frågan och skriv i början #cambiochat och skriv till ex what is you favorite song? så hoppas man att hon svarar lycka till

Ny design

Hej jag har gjort en ny design om du inte ser den klicka på F5 så kommer den fram och om ni vill ha en design skicka ett mejl till [email protected] och glöm inte att skriva inloggningsuppgifter men jag  kommer inte göra så många designer men jag ska göra så mkt jag kan

hej :)

Inget nyytttt

Jag älskar att se henne le

Kanske nån som vill ha en ny kudde

JAA!!!!

Selena gomez album kommer komma 28 juni jaaaa jag tänker köpa den lugnt den kommer heta Otherside
Selena Gomez en lila skönhet
Klicka på bilden för att se källan

Hennes bakriúnd gulligt


Ny personlig bild


bild


Gamla bilder


selena gome är fin

Och lite smal men mest normal



Demi lovato bilder i bikini

hon är fin

Ny design

Hej jag har gjort en ny design om du inte ser den klicka på F5 så kommer den fram :) :) ;)

Selenas nya outfit

As fin va??

HEJ

Hej jag har lagt ut regler som om ni vill kommentera så läs reglerna först



Smilisar :P :cool:

Hej jag har smilisar i min blogg så det bli smilisar om du gör en helt normal smilisa :thumbup: :D :) :P :bigeyes: Haha mycket :D med :)

design

Hej alla alltså jag vill ursäkta min vita design jag ska göra en ny snart men jag tar den här till och börja med :(

Bilder

selena gomez n demi lovato - selena-gomez-and-demi-lovato photo

RSS 2.0